Nu händer de !

hejsan. de va ett tag sen. i know. men nu är de som de flesta vet att det är januari 2011, och som jag sagt tidigare så händer de en del viktiga grejer i mitt liv som kommer bestå för resten av livet. som till exempel att jag har fått en systerdotter o blivit moster. samt att jag om 2 veckor ska opereras ! det kommer jag skriva ett separat inlägg om som om det var en dagbok :P haha

jag kan ju börja med min syster dotter :) världens sötaste lilla unge vid namn sigrid !  (jag har vant mej vid namnet o nu tycker jag att de är gulligt )
de är nog världens lugnaste unge. hon sover under ett kalas med typ 20 pers med ungar som skriker o skit :P haha hon har aldrig spytt på mej (vilket känns bra annars hade hon själv blivit täckt med en spya! :P )

senast jag träffade henne så ville hon äta från mej :P gullunge :P längtar tills jag får pengar för då ska jag köpa ett paket till henne :) ett riktigt.

johan vill inte döpa henne så man får se om de blir en dop present senare (jag kommer skämma bort den ungen ) haha

det var nog allt för idag. ett inlägg om min operation och sjukdom kommer senare.. men just nu vill jag kolla film för sen blir de att jobba :)
ha en bra dag ;D /maggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0