Hinner inte!

i senaste inlägget skrev jag ju om att jag hadde rätt mycke o skriva men jag har inte hunnit med något än X) jag har fullt upp :P  igår träffade jag cris o direkt efter åkte jag hem till en annan kompis o sov över där, vilket inte va planerat men vi hade de så mysigt :)  o så vaknade vi så sent idag o jag va tvungen att åka hem tidigt för att hinna städa innan jag ska åka till jobbet... 

o i morgon ska jag åka iväg tidigt för ett möte till "läkaren" :P
o efter de så ska jag o cris gå på dubbeldejt ;) ohlala :P de blir bowling o "supa" efteråt...
sen ska man ju hem o sova för jag börjar tidigt med att jobba på lördag. och direkt efter de så måste jag åka till cris för att fixa våra halloween kläder x) woho :P  o sen blir de till o festa o sen däcka nånstans..
o så ska man upp o jobba även på söndag ;) så jag har så fruktansvärt fullt upp men de känns som om jag har koll på läget o de är skönt :) om jag hinner i  kväll eller snart innan jobbet så ska ni få er ett litet recept på lite lax :D
ha en superbra dag ;)
random pic ;) fin mössa va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0