M.A.C 24 bruch set

nu har jag äntligen hittat på en litet schema över hur jag ska blogga :P haha de kommer handla om mat o smink o lite huskurer :P samt även om mitt "spännande" liv.. :P haha idag är de tisdag o då ska de handla om smink hade jag tänkt :P  

köpte ju nyligen ett paket med penslar :) o jag är superglad.. man kan göra så mycke mer än med mina andra 3 jag hade innan :P
jag vet att de är fejk o dom mjuka penslarna fäller rätt mycke.. men man fick ju nästan dubbel upsättning av dom :P så jag antar att de inte är hela världen.
det är ju superbra att köpa lite billigare verktyg o så innan man vet vad man använder sig av o då kan man i stället lägga pengar senare på dyrare men antagligen inte lika många :P så tänker jag iaf x)


denna helgen har jag haft fullt upp :P ( eller? ) haha
o de började med en miljon motgångar. :P men kvällen blev räddad av 2 underbara personer som kom från trollhättan som kom o lättade upp stämningen ;) haha (killarna från dejten) måste säga att de va de roligase jag gjort :P nätdejting får tummen upp :P x)

även om de nu inte händer något mellan oss så tycker jag ändå att man fått en jävligt go vän :P hoppas du läser dehär J**** ;)

Nu tror jag att man ska leta mer efter sin totalt borttappade nagelfil o försöka fila ner mina extremt långa naglar :P
juste.. jag har nått min nya telefon som jag köpte på nätet x) en sony eriksson experia :D jag är supernöjd :P den är rosa o vit ;) kan de bli bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0