M.A.C

Jag är så sjukt glad :D idag kom äntligen mina borstar som jag köpte för typ en månad sedan. men de blev ju fel på leveransen :P men äntligen har dom kommit.. de är en kopia på M.A.C penslar som jag köpte för typ 150 (?) kanske :P i morgon ska jag testa dom tänkte jag :P skukt glad är jag ;)

jag hare även tänkt blogga lite om några recept som jag "hittat på" men recept på pestolax kommer i morgon :D

får se om jag tänkte sminka lite sår idag :) jag tror nog jag ska göra de... mitt besök är påväg så jag får se om de inte blir i morgon.... de är ju halloween party på lördag :D lite sent men tur de för mej :P  haha känner mej stressad o de finns så mycke jag vill blogga om just nu :P men de får vänta :D

här kommer lite random pics sen igår tror jag de va då jag träffade cris i stenungsund. :) fick shoppat massa saker. tröjan som jag har på mej på ena bilden och en eyeliner som jag inte provat än :P aja.. de får bli ett inlägg i morgon om allt jag handlat ;) en telefon idag på nätet x) impuls köp känns så rätt :P haha

bilder va de ja :P 

ha en god kväl ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du är !!!! jag har oxå en sån tröja ju ihihihi puss på dig / din julia

2011-11-01 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0