p-ring?

god eftermiddag... jag är arg... eller kanske bara dum?  jag åt ju typ inte mina p piller o bestämde mej för o köpa p-ring... sämsta skiten jag varit med om ? hur fan ska man få in den? kan någon snälla förklara de för mej! 

nog om de... va på dejt igår.. riktigt mysigt :P vi 4 ska träffas idag igen o äta lite middag o sen får vi se hur kvällen slutar ;) haha eftersom min mamma cepar o inte låter någon komma o sova över här så sket sig alla planerna man fhaft i flera veckor... plus att jag gick massa pengar back på maskerad rekvisita :O jag är så sjukt jävla arg ! dags o flytta hemifrån kanske....

jag hoppas verkligen jag blir på bättre humör under kvällen o att inte något mer skiter sig... för då ger jag fan upp.... hoppas ni har de bättre än mej.. ha de gött

Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Haha jag har p-ring. Vrid den till en åtta och pressa in den snabbt som attan innan den vecklar ut sig igen! Haha Nemas problemas!

2011-12-07 @ 18:45:05
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0