Göken!

Halli hallå som en gammal klasskompis bjukade säga :O
idag har jag varit på göksäter på orust :D super mysigt.. med simon o cristopher :) köpte lite coolt toapapper o lite nagellack från gallery colors. superbra märke :P de är superbilligt men helt okej! finns i massa färger . det tråkiga är att man måste måla 3 lager för att få önskad färg.. :/  köpte färgerna "sea shell 334" och "black 212". :D

köpte även lite dusch creme med cocosmjölk i :D mums :D o så blev de lite godis o sminkvåtservetter o lite ljus och en duschboll :D

i kväll ska jag ha lite hemmaspa med min sugarscrub och massa hudsås! :D kanske lite inpackning om det vill sig...

har seriösa funderingar på att göra en "keratinbehandling" på mitt hår.. det jobbiga med den är att den kostar 3000 men då ska håret tydligen bli som nytt... får se om man får gott med jobb i framtiden.. då blir man även svarthårig/brunett :) testade en svart peruk igår i de va så snyggt :P

fick just världens bästa ide om att måla mina naglar :P  ska ha sea sell i grunden och så ska jag göra whater marbel i svart! de kommer säkert bli hur snyggt som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0