mitmammaliv

god kväll..
min söta syter försökte starta en blogg som skulle handla om livet som mamma.. hon kom inte längre än att hon skrev fel på namnet :P haha :P hon är söt den.. 

idag träffa jag cristopher o vi åkte på min ascoola moppe in till stora höga, till adenmarks o köpte lite saker :) köpte massa fluffiga strumpor och 3 ögonsluggor :D man kunde köpa 3 st för 99:-från pierre rené. verkar helt okej o de fanns massa snygga färger :) åkte sedan in till kicks och köpte mej en ny foundation ( truematch ) för min a heelt slut.. fick lite panik :P och så köpte jag ett solpuder från isadora med.. har inte testat de än men de va fint :P med ett härligt skimmer i :P 

köpte även en peruk som jag ska gå tillbaka med för den va skitkonstig.. inte  helt okej... och ett djavulskit :P undrar vad jag ska föreställa på halloween :P ska nog köpa lite flytande latex i stället o sminka massa sår :P

efter att jag varit med cris så kom jag hem o då träffade jag julia den snutten :D haha man har alltid så rolig med henne o hon gör en verkligen glad.. :P älskar henne så sjukt mycke :)

kanske en liten sminktutorial kommer upp om jag får ork till de:P de hade vart skoj.. :D nu ska jag kolla film o hoppas på att kunna sova nån gång :P

(försökte lägga upp en bild men de ville inte dungera som jag ville.. *suck* )

natti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puff

2011-10-25 @ 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0