Naglar

Nu är jag faktiskt lite stolt över mej själv för igår sa jag att jag skulle måla mina naglar.. och jag brukar aldrig göra sånt när jag säger att jag ska de.. men igår så gjorde jag de faktiskt :) de va riktigt mysigt. satt på sängen med tända ljus o med go musik till :D 

jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag. har har typ bara legat i sängen hela dagen :) o jag kommer nog inte göra så mycke mer faktiskt.. jag är ensam hemma i kväll o sjukt sällskapssjuk :P är sugen på att laga mat med efterrätt o grejer... men ingen sm vill äta med mej o då är de ju inte så kul :P

så jag kommer väl åka iväg sen o köpa massa godis o cola o bli lite fetare :P

får se om jag kommer på något senare i kväll.. funderar på att göra upp en schema om vad jag kommer blogga om.. typ göra ett abc för vad jag tycker är viktigt när de gäller smink osv...

japp. de va nog de.. :P ha en trevlig helg.. känn dej välkommen till mej i kväll :P på middag eller godis... :D

här kommer lite bilder på hur mina naglar blev :D sjukt snygga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0